✅ GARANTERAT BÄSTA PRIS (inkl. frakt & försäkring) ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Sveriges bästa fotobås (Trustpilot) 🏆
FAQ
Sök på din fråga, eller se i listan härunder
bokning
Vad kostar det att hyra en Myselfie? Vilket datum ska jag välja? Kan jag hyra en Myselfie i en längre period? Varför kan jag inte välja det önskade datumet?leverans/returnering
Hur stor är paketet som Myselfie leveras i? När mottager jag Myselfie? Hur levereras Myselfie? Hur returnerar jag Myselfie? Hur finner jag närmaste ombud för Postnord? Hur får jag en ny retursedel?mygreetings
Vad är Mygreetings? Hur gör jag Mygreetings redo? Hur skickar jag tillbaka Mygreetings? Hur får jag mina Mygreetings-filer?sätta upp en myselfie
Guide till hur du sätter upp Myselfie Jag kan inte komma på nätverket? Ska Myselfie uppkopplas på Wi-Fi? Hur får man bäst kvalitet i bilderna? Hur många bilder kan man ta på en Myselfie? Hur stor bör bakgrunden vara?bilder
När kan jag se bilderna? Hur får jag tillgång till mina bilder? Hur är bildkvaliteten? Hur hanteras bilderna? Hur laddar jag ner mina bilder? Hur länge sparas mina bilder? Kan jag få filter på mina bilder?praktiskt info
Får kameran stå utomhus? Det är utsålt. Kan man skriva upp sig på väntelista? Vad är Myselfie's adress? Var är vägledningen? Intresserad i sammarbete och/eller sponsring? Hur många Myselfie behöver jag? Hur fungerar Myselfie? Kan man få tillgång till bilderna direkt?Vad kostar det att hyra en Myselfie?
Priset för Myselfie är 2.500 kr för en helg. Då vi är medvetna om att Myselfie är en del av de största dagarna i folks liv, gör vi allt och lite till för att säkerställa kvalitet i bilderna och leverans på tiden.
Kort och gott för att du som kund ska få en så god upplevelse som möjligt, och hellre använda din energi på allt annat omkring ditt event - och inte på Myselfie.
Vår kundservice är öppen alla dagar från 9-21, så skulle det trots allt uppstå problem är du mer än välkommen att kontakta oss.
I priset för Myselfie ingår även försäkring, vilket täcker eventuella skador på kameran under din hyresperiod. Vi arbetar kontinuerligt för att maximera prestandan i Myselfie, där t.ex. blixten är noggrant utvald just för att säkerställa att bilderna håller absolut högsta klass.
Skulle du vara i tvivel om vad Myselfie kan bidra med till ditt event, kan du läsa våra kunders omdömen på Trustpilot här.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seVilket datum ska jag välja?
När du bokar en Myselfie ska du välja datum för din bokning. Vi ordnar sedan så att din order levereras till dig senast en arbetsdag innan ditt bokningsdatum.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seKan jag hyra en Myselfie i en längre period?
Självklart kan du det. Det är möjligt att hyra Myselfie i allt från 2 dagar till en hel vecka. Priserna framgår vid bokningssidan. Önskar du hyra Myselfie i längre än en vecka ber vi dig kontakta vår kundservice, så ordnar vi givetvis det också.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seVarför kan jag inte välja det önskade datumet?
Om du inte kan välja ett specifikt datum beror det troligtvis på att vi är utsålda på just den dagen, alternativt att vi inte hinner sända kameran med så kort varsel. Du kan alltid ringa in till vår kundservice för frågor om tillgänglighet.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seHur stor är paketet som Myselfie leveras i?
Myselfie sänds i en kartong som är ungefärligt lika stor som en resväska.
Mått: ca 51 x 42 x 28 cm
Vikt: ca 7,5 kg
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seNär mottager jag Myselfie?
Myselfie levereras alltid senast en arbetsdag innan ditt bokningsdatum. Har du t.ex. bokat till en fredag, mottager du senast din kamera om torsdagen. Vi tar dock höjd för helger och röda dagar.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.se
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seHur levereras Myselfie?
Myselfie sänds med Postnord till närmaste ombud, alternativt till den företagsadress som angivits vid bokningstillfället. Myselfie levereras alltid senast en arbetsdag innan ditt bokningsdatum. Har du t.ex. bokat till en fredag, mottager du senast din kamera om torsdagen. Vi tar dock höjd för helger och röda dagar.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.se
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seHur returnerar jag Myselfie?
Packa ner Myselfie i samma kartong du mottog den i och försegla sedan paketet med den tejp som följde med i ordern. Klistra sedan på retursedeln och lämna in till närmaste postombud. Myselfie ska lämnas in senast en arbetsdag efter bokningsdatumet.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.se
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seHur finner jag närmaste ombud för Postnord?
Du finner närmaste ombud på:
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seHur får jag en ny retursedel?
Har du tappat bort din retursedel? Kolla gärna en extra gång i kartongen, och framförallt under vägledningen.
Kan du fortsatt inte finna retursedeln kan du få en ny genom att kontakta oss på info@myselfie.se
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seVad är Mygreetings?
Mygreetings är en ljudgästbok där dina gäster kan spela in personliga meddelanden och roliga historier till ditt evenemang.
Du lyfter bara luren och så är det redo för mormor att till exempel spela in en hälsning till konfirmanden eller svärfar till brudparet.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seGuide till hur du sätter upp Myselfie
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seJag kan inte komma på nätverket?
Har du problem med att koppla upp din Myselfie mot Wi-Fi ber vi dig kontakta oss. Vår kundservice hjälper mer än gärna till att få löst uppkopplingen.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seSka Myselfie uppkopplas på Wi-Fi?
Vi rekommenderar att Myselfie kopplas upp mot Wi-Fi, men det är inget krav.
Du kan få din bild på telefonen direkt genom att scanna den QR-kod som visas vid sidan av bilden. Det kräver att Myselfie är uppkopplad mot Wi-Fi.
Med Wi-Fi har du möjlighet att få en online backup av dina bilder, samt att redan under arrangemangets gång visa upp bilderna genom vårt bildspel. Om Myselfie inte uppkopplad mot Wi-Fi laddas bilderna upp i ditt personliga galleri så snart kameran är retur i vårt lager.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seHur får man bäst kvalitet i bilderna?
Vi rekommenderar att du placerar Myselfie 1,5 meter från en vägg med ljus bakgrund.
Undvik bar himmel, motljus och mörka bakgrunder.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seHur många bilder kan man ta på en Myselfie?
Det är ingen begränsning på hur många bilder man kan ta med en Myselfie.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seNär kan jag se bilderna?
Om din Myselfie är uppkopplad mot Wi-Fi kan du se bilderna direkt i ditt personliga galleri. Är kameran däremot inte uppkopplad mot Wi-Fi laddas bilderna upp i ditt galleri så snart vi får kameran retur. Det tar som regel ett par arbetsdagar.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seHur får jag tillgång till mina bilder?
Logga in på myselfie.se med din e-mail och ditt lösenord.
Tryck "Beställ nytt lösenord" om du inte kommer ihåg ditt lösenord. Därefter kan du se dina ordrar och ditt personliga galleri.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seHur är bildkvaliteten?
Upplösning:
3264 x 2448 pixel
Format:
4:3
Filtyp:
JPEG
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seHur hanteras bilderna?
All information om data och bildhantering finns att läsa om i vår persondatapolitik.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seHur laddar jag ner mina bilder?
Gå till myselfie.se och tryck på "Logga in". Logga in med din e-mail och ditt lösenord som du mottagit på mail. Har du glömt ditt lösenord kan du trycka på "Beställ nytt lösenord".
Tryck på "Ladda ner album" och skriv in din e-mail. Du kommer inom ett par minuter få ett mail med en länk till nedladdning av ditt album - där bilderna såklart håller högsta kvalitet.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seFår kameran stå utomhus?
Myselfie får gärna användas utomhus så länge vädret tillåter (tål inte regn eller för mycket vind). Det ska dock sägas, att bilderna får ett annat ljus när man tar dom utomhus.
Vi rekommenderar därför att man undviker för mycket himmel och motljus i bilderna då det avspeglar sig i kvaliteten.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seHur länge sparas mina bilder?
Dina bilder är tillgängliga och säkert bevarade i 30 dagar innan de raderas automatiskt.
För att inte glömma av bilderna rekommenderar vi att du laddar ner dem så snart som möjligt efter ditt event.
Tryck på "Ladda ner album" för att ladda ner dina bilder i högsta kvalitet.
Läs mer om säker bevaring av dina bilder i vår persondatapolitik.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seDet är utsålt. Kan man skriva upp sig på väntelista?
Absolut kan du det. Skriv till oss på info@myselfie.se så gör vi vårt bästa för att du ska få en Myselfie till det önskade datumet.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seVad är Myselfie's adress?
Myselfie AB
Kvarnbygatan 35
431 34 Mölndal
Sverige
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seVar är vägledningen?
Vägledningen sitter på locket på kartongen som Myselfie sänds i. Här finner du all nödvändig information för att komma igång med din Myselfie.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seIntresserad i sammarbete och/eller sponsring?
Är du intresserad i att få en Myselfie sponsorerad till ett arrangemang kan du fylla i vårt sponsorformulär på https://myselfie.se/spons
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seHur många Myselfie behöver jag?
Vi brukar rekommendera att man inte är fler än 100 personer per Myselfie för att undgå kö vid kameran. Har du fler än 100 gäster, eller om ditt evenemang äger rum i flera rum, rekommenderar vi dig därför att hyra 2 eller fler Myselfie.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seKan jag betala med faktura eller EAN?
Du kan absolut betala via faktura eller EAN. Kontakta oss på info@myselfie.se för att höra mer om vårt företagserbjudande.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seKan jag få företagets logotyp på bilderna?
Det är möjligt att få en specifik logotyp på bilderna. Kontakta oss på info@myselfie.se för mer information.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seHur hanterar Myselfie GDPR?
Som företag är det viktigt att följa lagstiftningen omkring GDPR - och dina bilder är inget undantag.
Läs mer om hur vi arbetar med GDPR i vår persondatapolitik
Önskar du ytterligare information kring hur vi arbetar med dessa frågor är du alltid välkommen att sända oss ett mail på info@myselfie.se.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.se
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seHur får jag SMS eller e-mail funktion?
Som företagskund kan du tillköpa funktionerna SMS och e-mail. Kontakta oss under Företag för att höra mer.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seStörre bokningar?
Har du ett arrangemang med flera datum, eller önskar du att boka flera Myselfie till ett och samma datum?
Kontakta oss direkt, så kan vi se över möjligheten att skräddarsy ett så bra paket som möjligt till just ert behov.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seSkärmen fungerar inte på min Myselfie?
Dubbelkolla gärna först så att kontakten sitter i, då det både är det vanligaste och enklaste problemet att fixa 😉
Du kan se om det är ström i Myselfie genom att lampan lyser.
Om lampan lyser men skärmen fortsatt är svart, ska du hålla in den svarta knappen på höger sida av Myselfie. Startar skärmen fortsatt inte ber vi dig kontakta vår kundservice.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.se
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seFörsäkring och självrisk
Priset på 2.500 kr för en helg inkluderar även försäkring.
Skulle det komma skador på Myselfie under din hyresperiod ska självrisk betalas enligt nedanstående:
Skada på skärm: 1.500kr.
Skada på lampa: 500 kr.
Bortkommet leveranspaket: 500 kr.
Skadat eller borttappat stativ: 500 kr.
Försenad returnering: 500 kr per dag.
Bortkommer eller totalskadas utrustningen under din hyresperiod blir du betalningsskyldig en ersättning om 10.000 kr.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seHur fungerar Myselfie?
För att ta en bild ska du bara trycka på skärmen.
Myselfie räknar då ner från 3 och sedan tas bilden.
När bilden är tagen har du möjlighet att radera den eller ta en ny om du inte är nöjd med resultatet.
Önskar du få bilden direkt på din telefon kan du enkelt scanna QR-koden som visas vid sidan av bilden.
Alla bilder laddas automatiskt upp till ditt personliga galleri på Myselfie.se
Om din Myselfie inte är uppkopplad mot Wi-Fi laddas bilderna upp så snart vi fått kameran retur till vårt lager.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seHur stor bör bakgrunden vara?
Om du önskar att använda en bakgrund rekommenderar vi att den är 2x2 meter eller mer.
Vi erbjuder festliga bakgrunder på myselfie.se som är 2x2 meter - spana in dom.
Har du ytterligare frågor gällande bakgrunder är du välkommen att kontakta vår kundservice på info@myselfie.se eller ringa direkt till oss.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seKan jag få filter på mina bilder?
Myselfie använder inte filter på bilderna. Med vår nya QR-funktion kan du dock få bilden direkt i din telefon. Där kan du sedan lägga ut bilden på t.ex. sociala medier, där det oftast finns möjlighet att lägga på filter och redigera bilden.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.se
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seKan man få tillgång till bilderna direkt?
Du kan få din bild direkt på telefonen genom att scanna den QR-kod som visas vid sidan av bilden. Det kräver att Myselfie är uppkopplad mot Wi-Fi.
Med Wi-Fi har du möjlighet att få en online backup av dina bilder, samt att redan under arrangemangets gång kan visa upp bilderna genom vårt bildspel. Om Myselfie inte uppkopplad mot Wi-Fi laddas bilderna upp i ditt personliga galleri så snart kameran är retur i vårt lager.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seHur gör jag Mygreetings redo?
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seHur skickar jag tillbaka Mygreetings?
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.seHur får jag mina Mygreetings-filer?
När vi har mottagit Mygreetings tillbaka, laddar vi upp alla ljudfilerna till ditt personliga galleri, vari från du kan ladda ner filerna.
Behov för hjälp?
Vår kundservice är öppen från måndag till onsdag 09-16, torsdag och fredag 09-18, och lördagar 10-16.
+46(0)10 682 00 70 info@myselfie.se